RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Wednesday, July 22, 2015

Video Learning Online : Solving Quadratic Equation DAN Cerita baru?

Assalamualaikum,

Selamat Hari Raya. Macam mana raya uolss? Raya iolss tahun ni biasa saje macam tahun lepas. Tak balik kampung but raya di rumah adik aku di KL tu. makanya kami sekeluarga berkumpul disana. nak balik kampung homestay penuh. biasalah ayah aku last minit baru suruh aku google homestay kat kampung nun. memang takdelah yang kosong kan? tahun ni pun aku tak ambil cuti extra. isnin terus masuk kerja sebab nak simpan cuti untuk event yang lagi penting bagi diri aku. walaupun masuk kerja awal, mood raya tetap tak surut. nak buat kerja pun melepet aje. tapi dalam melepet pun sempat jugak siapkan assignment master dan buat video untuk learning online. video tu lama dah duenya tapi disebabkan aku malassss gila nak buat, so tangguhlah dua minggu haha. semalam baru siap tu pun buat ala kadar aje. aku pilih tajuk solving quadratic equation by using 3 diff method. so kepada hadek-hadek yang nak belajar camne nak solve quadratic equation tu, boleh view video yang hakak buat ni. ala kalau korang google kat youtube tu berlambak video macam ni. bebudak zaman sekarang ni senang. apa nak semua hujung jari aje. zaman hakak dulu semua kena bukak buku. mana nak ada internet bagai. loni nak buat essay pun kopipes dari internet, ye dak? lepas tu bila tak boleh nak kopi sebab disable right clik, mulalah nak marah-marah hahahaha.

p/s: projek terbaru dalam perancangan. disebabkan sekarang ada dua manuskrip yang belum terbit tapi sudah siap sepenuhnya, mulalah mood menulis tu malas aje. tambah-tambah sekarang kemaruk layan korea. dari satu cerita ke satu cerita yang lain. peh, tak boleh berhenti. sebab tulah aku malas gila nak mula tengok cerita korea ni. once dah terjebak, sure kau tak boleh berhenti.

p/s/s: video terlalu besar pulak nak upload tak lepas haha. nanti aku try resize balik ke. maap :P

1 140 tukang karut:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment