RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Tuesday, March 3, 2015

Novel Muridku Suami Aku? Masuk top 20

Assalamualaikum,

Hari ni aku nak share satu berita yang mengembirakan bagi aku. Novel Muridku Suami Aku? (MSA) telah masuk carta top 20 Pilihan Popular untuk minggu ini. serius aku tak sangka yang novel MSA ini boleh pergi sampai sejauh ini. yalah, sudah hampir memasuki usia dua tahun tapi pembaca masih lagi cari novel ini. terharu tau sampai rasa nak nangis aje. sobss.

Aku tahu walaupun novel ini dikategorikan sebagai best-seller oleh Penerbitan Fajar Pakeer, tapi aku percaya masih banyak lagi kekurangan pada novel ini dan oleh itu aku minta maaf diatas kekurangan tersebut. InsyaAllah aku akan cuba perbaiki pada novel-novel akan datang. biasalah aku ni kan main belasah aje tulis hiks.

Terima kasih juga aku ucapkan kepada kamu semuaaaa yang masih tak jemu-jemu menyokong aku. serius terharu tak tahu nak kata apa. actually aku ni pemalu sebenarnya. kalau jumpa aku masa sesi signing FP mungkin nampak aku macam sombong kan tapi ceq ni sebenarnya pemaluuuuuu hiks. tapi Insya Allah kalau dah lama-lama okeylah kan hahaha ape benda aku mengarut ni?

Editor dah banyak kali hint minta tulis pasal MSA-part 2 versi Dean pula. sebenarnya susah nak tulis watak Dean dan kembangkan cerita tentang dia walaupun aku lebih suka watak Dean dari Akmal. Opss jangan marah naaa. Sebab apa susah nak tulis watak Dean? Sebab Dean baik sangat. soft spoken dan ala-ala lelaki melayu terakhir. jadi untuk kekalkan watak sebegitu agak susah. tapi aku sebenarnya dah mula tulis dulu sebelum kelahiran Hariz dan Hana lagi tapi sangkut sampai page 5 jelah. Sekarang ni aku cuba nak habiskan cerita Dia Putera Mahkota? sebab aku selalu sentap kalau orang tanya DPM bila lagi? Frustlah sebab cerita lain keluar dulu dari DPM? Sentap noks bila dengar orang tanya gtu hahaha. jadi aku nak cuba siapkan( SILA BACA PERKATAAN CUBA 100X) juga sebelum proceed dengan cerita lain. DPM? ini mungkin akan dirombak dan dibaiki balik sebab ayatnya entah apa-apa. maklumlah dah tiga tahun kan. anak-anak akmal pun dah pergi sekolah tapi si Shah dan Dahlia ni masih tergantung lagi ceritanya hiks.

So, doakan ya? ;P

P/S: Ada sesiapa nak order novel SAID, KDS, MSA OR MR MPP? boleh emel di nurulainnismail@gmail.com.


4 140 tukang karut:

Nvel Addct said...

Hiksss… rindu Dean ❤❤❤

Fafar Zulkifli said...

WOOHOO! TAHNIAH KAKAK!! >w< !!!! u and your talent and tht super addicitng book deserve the spotlight so much!!!

lisanna said...

Klu nk order guna wassap boleh x

Cahaya said...

lisanna>>semua pembelian terus kepada penerbitan fajar pakeer ya. boleh cari mereka di fb.

Post a Comment