RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Friday, March 20, 2015

Nak Jadi Kekasih Saya? A.K.A Nak hati awak jugak dah boleh BELI!

Asalamualaikum,

Presenting....











RM 25 + 6 (termasuk postage)
tarikh tutup : 28/3/2015

TADA! Hariz dan Hana dah keluarlah! Okey sebelum korang keliru, meh aku cerita siap-siap. ini adalah cerita hana dan hariz yang mana tajuk asalnya ialah Nak Jadi Kekasih Saya? Macam biasalah tajuk aku selalu kena rejek kehkeh. so tajuk ni telah dipilih oleh editor FP sendiri. walaupun tajuknya berbeza tadi isinya tetap sama. dan ada sedikit tambahan jugak sebenarnya. kalau nak tahu, kenalah baca. meh aku letak sikit sinopsis.

Sinopsis :

Sinopsis :
Hana, gadis moden yang cukup pakej. Cantik, kaya dan juga bijak. Hana sering dicemburui oleh gadis seusianya termasuklah sahabat baiknya sendiri. Namun di sebalik kesempurnaan itu, terselit rasa dendam di hati gadis itu. Walaupun Hana kelihatan sempurna di mata sesiapa sahaja yang memandangnya, namun saban malam gadis itu berendam air mata sehinggalah dia bertemu dengan seorang jejaka misteri di tepi pantai.
“Err, awak. Saya. Err, minta maaf. Saya betul-betul tak sengaja. Saya...” Hana terdiam apabila lelaki itu tunduk dan mengutip segala benda yang bertaburan di atas pasir itu.
Siapa sangka, pertemuan pertama di pantai itu telah membawa perubahan yang besar dalam hidup dua insan yang berbeza. Namun, perbezaan itu tidak menjadi penghalang bagi Hana untuk mendekati lelaki misteri dan suka jual mahal itu.
“Pergi!”
“Hariz, kenapa ni? Kenapa awak layan saya macam ni?”
Bukan mudah bagi Hana untuk mendekati lelaki bernama Hariz itu. Mungkin disebabkan kekurangan yang ada pada lelaki itu membuatkan Hariz tegar melayan Hana endah tak endah sahaja.
Saya tanya awak rindu saya tak?- Hana
Oh. Tak rindu pun. - Hariz
Sampainya hati - Hana
Walau sekeras mana pun cuba dinafikan, Hariz tetap tidak mampu menipu dirinya sendiri apabila dalam diam, dia telah pun jatuh cinta pada gadis bernama Hana itu tanpa sedar.
“Untunglah aku dapat tengok muka kau berubah macam tu. Selalu tu tak ada perasan je...”- Boy.
Namun, bukan mudah bagi mereka untuk terus menyulam cinta yang baru hendak dibina.
“Let’s break up...”- Hana
“Please sayang, jangan buat saya macam ni. Cukuplah lima tahun Hana. Saya takkan mampu nak laluinya lagi. Please....”- Hariz
Tegarkah Hana meneruskan keputusannya? Dan kenapa dia bertindak begitu sedangkan dia sedari awal lagi begitu mencintai Hariz?

p/s: sesiapa yang berminat nak beli dengan aku boleh emelkan ke nurulainnismail@gmail.com atau pm di FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100005899396723 

p/s: Last payment ialah pada 28/3/2015 ye. lepas tu aku tak buka order dah. tapi novel Sayang Awak Irham Daniel masih boleh order lagi.

2 140 tukang karut:

Shamsul Ajizi said...

Aduhai ain....28hb akak xgaji lg...huhu

Cahaya said...

kak boleh je nk order nanti sy selit je hantar kat fp.

Post a Comment