RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Friday, February 20, 2015

Pesanan Novel Sayang Awak Irham Daniel (SAID) telah dibuka

Assalamualaikum,

Selamat hari jumaat. Untuk pengetahuan semua, novel Sayang Awak Irham Daniel (SAID) telah pun keluar dalam bentuk cetakan. Jadi memandangkan ramai yang pm bertanyakan macam mana nak beli, jadi aku buka order awal sikit. cadangnya aku nak buka order hari isnin bila buku sudah ada di tangan. Tapi bila dah ramai tanya, so better aku buka awal tapi lepas dapat bukunya baru aku akan post. Buku yang ada di tangan aku sangat limited ya sebab takut tak sempat nak post. Bulan depan kelas dah mula dan sekarang pun tengah cuba nak siapkan kerja menulis sebelum semester bermula. Jadi ada sesiapa yang berminat boleh ikut cara-cara di bawah.



p/s: Sebarang pertanyaan boleh pm aku di FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100005899396723


0 140 tukang karut:

Post a Comment