RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Saturday, November 22, 2014

Aku tak pernah suka kau!

Aku tak pernah suka kau. serius. sejak dulu lagi. sejak aku kenal kau siapa. Aku tak pernah suka apatah lagi minat kau. grrrrr. Dan sekarang kau terpaksa aku hadap demi cita-cita. i hate u grrrrrr.
 Dear fizik, i hate u! i really do. kenapa kau muncul lagi setelah bertahun lama aku tak hadap kau? please go awayyyyyy. arghhhhh. kau tahu kan bila aku stadi kau dulu, aku jadikan kau bantal buat alas kepala, dengan harapan kau terus meresap masuk dalam otak aku. supaya aku tak payah susah susah stadi kau lagi?aku cuma tak cuba je lagi rebus kau dan minum. harharhar. aku tak suka kau, sama macam aku tak pernah jatuh cinta dengan c++. ada paham?? hope ini yang terakhir. lepas ni sila jangan muncul dalam idup aku lagi. Cubaan kau untuk menarik perhatian aku walaupun dalam mathematics tidak berjaya. maaf.


regards,
mathematics lover who really hate Physics.

2 140 tukang karut:

Shamsul Ajizi said...

Hahaha...all the best!!!

Anisyamir Leejo said...

haha XD sy pun terpaksa mengadap C++, Programming semata2 kerana nak kejar cita2 =,=

Post a Comment