RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Monday, October 6, 2014

H.A.P.P.Y


4 140 tukang karut:

Fafar Zulkifli said...

saaaame same same

eheee also akak, i was wondering, akak tgk ta anime anime? i mean it seems like akak suka tgk cerita taiwan/korean so adik pikir maybe akak will take a shot at watching these animes? c:

if akak layan, nah some of my fave romance animes hehe. the first one is called toradora

http://animewaffles.tv/Details-Toradora-Tiger-X-Dragon-118

basically anime ni is pure romance n agak dramatic. but drama dia ta la to the point of na baling laptop ni hahaha. the heroin super lasak and the hero nampak je mcm gangster tapi sgt.....sweet....mcm isteri org.....cara dia lyn heroin mmg mcm married couple omg srsly when adik habis anime ni adik mcm na tumbuk hati coz wOW cute.....

the next one is called gekkan shoujo nozaki kun (basically means romance writer nozaki)

http://animewaffles.tv/Watch-Gekkan-Shoujo-Nozaki-kun-1300

this is one of the new animes this season and omg akak let me tell you: it is hilarious!!!! it has some romantic elements as well but it mostly stirs to comedy. srsly tho cerita ni if mcm sedih or moody, tgk 1 episode je mcm da buat org gelak or giggle like crazy. and watak watak diorg mmg lovable and all the couples are just....so cute....ada couple senpai ganas/kouhai asyik kena buli, kouhai perempuan yg muka mcm womanizer tapi sgt sgt SGT attached kepada guy senpai pendek dia. ok i wanna fangirl some more tapi adik stop jela biar akak try ehee.

so yea i think thats about it. i just wanna say that these animes really help in the writing mood for me and i just wanna share it to one of my fave author. hehehehe have a good day kakak! /w\

Cahaya said...

fafar>>akak tak layan sangat anime tapi akak suka card captor sakura. hahaha tgk nama blog ni nama sape???kuikui.kekadang layan jugak mcm ninja boy, slum dunk. dulu digimon pokemon sume layan. anime ni kurang sikit sebab tak sempat tengok. dulu rajinlah tgk. nway thanks for sharing the link. if ada masa mesti akan terjah jugak.

Fafar Zulkifli said...

omg legendary animes semua tu adik pun dulu tgk! hehhehe oohhh tu nama website yg adik selalu tgk anime. adik tade blogspot tho. adik just ada blog tumblr ehee.

heheheh no problemo kak! honestly speaking adik tatau cmne adik start balik tgk anime it gets addictive before u realize it fpfppft. either way i hope u have a great day akaaaak! c:

Cahaya said...

fafar>>ada jumpa website card captor sakura tak? ari tu ada download series dia tapi dah hilangggg sobssss.

Post a Comment