RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Tuesday, September 2, 2014

Kau Yang Telah Pergi

Assalamualaikum, 

Hari ni macam biasa datang kerja, tapi hari ni terasa agak lain. Meja aku agak cerah. Rupanya jiran depan meja dah kosongkan tempat beliau lepas tu biarkan bidai tu terbuka. Terlupa pulak teman seperjuaan merangkap teman senda gurauan telah pergi meneruskan pejuangan di tempat lain. Dia dapat jadi PTD. Kebal besarlah aku lepas ni, ye dak Zu? Nway, gud luck di tempat baru. Jangan leave group whatsapp pulak ye. Nanti aku nak mintak tukar ke sekian-sekian tempat ikut suami, bolehlah aku guna kabel kau ye Zu. Heh.
 
Hanya kotak kosong je yang kau tinggalkan sebagai kenangan, Zu?

0 140 tukang karut:

Post a Comment