RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Wednesday, August 27, 2014

Sesuatu untuk hari ini...

Assalamualaikum, hari ni aku bersiaran dari dalam kereta sebab tunggu mak pergi ambik ubat untuk adik aku si baby tu,demam katanya. Lepas ni nak ke bandar kejap. Nak beli barang.hari ni macam best sikit sebab ada dua berita gembira. Satu berkaitan dengan scholarship aku dan satu lagi pasal result. Cepat kan aku dapat tahu pasal resut?padahal baru dua tiga hari lepas aku pi ambik exam. Alhamdullilah, aku tak sangka boleh dapat result baik mcm tu. Padahal masa exam tu mcm2 jadi. Salah satunya calculator aku rosak. Gilerkkk aaa. Terpaksa aku kira manual. Memang sakit hati jugak. Lepas tu pulak pensel picit aku pulak rosak. Ya ampun mana tak sakit hati aku. Last2 aku jawab guna pen. Kalau salah tu aku pangkah besar2.gerammm. But in the end, resultnya alhamdulliah. Pasal scholarship pulak, tadi baru call bahagian kpt, ada salah faham sikit rupanya. Patutlah pending darisem satu.bila dah forward surat tawaran, kata pegawai tu insyaallah akan dapat sem depan. Legaaaa aku rada sebab kalau tidak, kena prepare yuran almost 6.5k untuk satu sem. Mahal kan?total semua 25k.boleh buat kenduri kahwin tu.okeylah. Tak tahu nak cakap apa lagi sebab taip guna touch screen. Asyik salahhh je. Sekarang ni sibuk dengan kelas intensif lepas tu nk tanda paper final budak jun.memang on stop takde rehat. Mujur aku cuti dua minggu ari tu. T pun tak serupa cuti sibuk bergumpal dengan assesment students and buku sekolah aku.
P/s: kepada "stalker", kalau awak terbaca entri ni, sy nasihatkan sila jgn pm2 fb sy lagi. Kesian admins saya nak block awak je dan terpaksa membuang masa berharga mereka dengan mendelet mesej2 awak. Silalah cari kerja yang lebih berfaedah ye. 
P.s. Thanks kepada yang masih sudi membaca karya2 saya. Doakan hariz dan hana pula lahir dalam bentuk cetakan. <3 all.="" p="" you="">

2 140 tukang karut:

Anonymous said...

Stalker yang berjaya! hahah

Anonymous said...

Okay! Be gentleman! Di tempat umum ni. Saya minta maaf pada awak okay?

Post a Comment