RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Tuesday, June 17, 2014

Teaser pendek : Nak Jadi Kekasih Saya? (Versi Akmal pun hado)


Teaser Pendek.

“Kak Ariana! Kenapa datang tak bagitahu dulu?” Hana memeluk tubuh wanita itu. Kak Ariana tetap anggun dan bergaya macam dulu jugak.
“Saja nak suprise. Mama dan papa mana?”
“Ada kat dalam. tengah makan...”
Ariana mengangkat kening.
“Diet ke?”
“Hmm, lebih kuranglah...”
Ariana ketawa kecil.
“Airil, Airish. Jom masuk jupa tok long dengan nek long...”
Hana hanya memandang ke arah kedua kembar itu yang masing-masing berebut mahu masuk ke dalam rumah. Hana menoleh apabila telinga mendnegar bunyi bonet kereta di tutup.
“Amboi, kereta baru lagi? sport merah tu mana? Dah jual ke?” Hana bertanya sambil mengangkat kedua belah keningnya.
“Bising macam mak nenek.” Akmal menarik rambut Hana sebelum sempat gadis itu menepis.
“Sakitlah! Abang Akmal!” Hana menjerit geram. akmal hanya ketawa sebelum lelaki itu masuk ke dalam rumah. Hana mengumam perlahan sebelum turut sama melangkah masuk ke dalam rumah.

5 140 tukang karut:

Nvel Addct said...

Sahih akk xley tdo dh bila nmpk muka Akmal! Aaaarrrgghhh...! Saje je dia tau (>.<)

Cahaya said...

kak nvel addct>>hahahaha.tu pic akmal versi dah kerja. anak dah dua tp masih maintain lagi muahaha. :P

Nvel Addct said...

Saje je bikin penasaran tgk rambut dia yg messy mcm tu... Uhuksss! Imaginasi dh ke lain... Cessss...

Cahaya said...

kak nvel>>erkkk!ke mana imaginasi tu kak??hahahaha.

nurul nuqman said...

kite suke3x haha comelnya akmal heeee....masih terbayang lagi cite ni hee nanti nak ulang kaji lagilah kisah depa ni

Post a Comment