RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Tuesday, June 3, 2014

Exam dan cerita baru.

Assalamualaikum, 
Jenguk blog kejap. dah bersawang dah menandakan lama benor takde entri baru. kepada viewer yang rajin nak bukak blog ni, thanks bebanyak ye. hari-hari tengok page view makin meningkap maknanya ramai yang masih sudi nak singgah di blogku yang tak berapa nak meriah ni. actually sekarang aku tengah sibuk nak exam minggu ni. so buat sementara waktu, tak ada entri baru or cerita baru lagi. biasalah stadi last minit macam ni kan. hahahaha :P. insyaAllah lepas exam, blog akan kembali meriah kejap. aku ada masa sebulan cuti je sebelum masuk sem baru. pertengahan bulan julai dah mula kelas balik. jadi insyaAllah aku akan pulun siapkan manuskrip untuk tahun depan. bayangkan sebulan je masa yang ada. entah apalah yang jadi nanti. tentang DPM?..hurmmm. terasa serba salah pula nak cakap sebab aku sudah pun memulakan cerita baru ngehngehngeh. tapi insyaAllah, aku ada perancangan tentang DPM ni. jangan risau, akan ku cuba habiskan juga. apa jadi pada DPM nanti, akan ku update bila tiba masanya nanti. perancangan dah ada. cuma aku perlu semangat nak menyiapkannya dan terus follow perancangan tersebut. doakan aku ya semuanya berjalan dengan lancar. aku ni banyak angan-angan. entah jadi ke tidak, tak tahulah.

 
p/s: Kepada yang menghadapi peperiksaan tak kira apa jenis peperiksaan sekali pun hatta periksa nak ambik lesen memandu pun, aku doakan semoga kalian berjaya. tenangkan hati, usaha, doa, tawakal. 
p/s/s: Doakan aku semoga aku boleh jawab exam hujung minggu ni ye. huhuhu. subjek susahhhhh. sobss :(

3 140 tukang karut:

Nliyate said...

Uargh, janganlah buat DPM seperti gantung tak bertali. Huhu! Suka gila DPM. Please sambung ehh. ^^

Cahaya said...

nliyate>>heeeee..insyaAllah pasti akan ada endingnya. cuma masa je yang tentukan. dan DPM? tu dah jadi projek mega jugak. cuma slowww sikit sebab mood tak dop. hehe.

twinscraftlife said...

HI~ 안녕하세요!this is twinscraftlife! Pls visit our blog shop^^ 꼭 오세요^^ twinscraftlife.blogspot.com

Post a Comment