RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Monday, May 12, 2014

Review : Journal Attire by Johannis Ariff

Assalamualaikum, 

Malam ni aku just nak review baju-baju yang di jual oleh one of my opis mate iaitu Johannis Ariff. Baju ni semua custom-made dan direka sendiri oleh opis mate aku tu. Kira kalau nak cari kat kedai memang takkan jumpa. Dah nama pun custom-made kan. Korang boleh tempah satu. Maksudnya tak ada minimum order. Harga insya-Allah affordable dan aku rasa lebih baik korang cecepat tempah sekarang sebab bila si Johanis ni dah bertambah glamer macam Jovian Mandagie nanti  harga pun standard JM lah kan. At least nanti boleh tunjuk kat kengkawan yang korang dah ada baju jenama JA pulak. Haha.Sebelum itu, sila layankan gambar-gambar di bawah.










Ini antara design yang ada, ada banyak lagi design yang cantik-cantik yang korang boleh tengok sendiri. Untuk girls jangan risau, coming soon. Aku pun dah request untuk long cardigan. Kalau ada sesiapa berminat nak tempah, nak bagi pada boyfriend ke, abang ke, adik ke, suami ke, bolehlah contact +60107966972 or johannisariff@gmail.com. Kalau nak view design yang lain, boleh terjah:


p/s: sila jangan tanya aku siapa nama model dekat atas ni sebab aku takkan cakap kahkahkah :P 
p/s/s: Cuba bila korang order nanti, sebut nama aku. :P

0 140 tukang karut:

Post a Comment