RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Monday, May 12, 2014

Review Andy Hilton vs Mr. MPP 4

Assalamualaikum,
sorry tak ada entri pasal novel lagi. tunggu aku habis exam dulu baru aku tepek teaser ek. insyaAllah aku akan cuba habiskan Dia Putera Mahkota? walaupun aku sudah pun memulakan cerita pasal Dean Iskandar ex tunang Ariana dalam Muridku Suami aku? tu. hahaha.

so hari ni nak tepek lagi review Andy Hilton vs Mr MPP. 
Thanks sis Abby Sha. comel je sis ni masa aku jumpa dia di PBAKL. 1st person yang datang jumpa aku masa hari jumaat lepas.

p/s: sekarang ni tengah semak novel Andy Hilton vs Mr. MPP. mana-mana yang typo atau yang miss space tu harap dimaafkan ya. next print insyaAllah akan diperbetulkan.

0 140 tukang karut:

Post a Comment