RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, January 16, 2014

Untitle...

Assalamualaikum,

Tak tahu nak mula macam ne tapi boleh aku katakan yang aku dalam mood terkeju + tak percaya. serius tak tahu nak buat macam ne. kepala aku asyik fikir je apa nak buat. aku dalam dilema. baru beberapa hari aku terima berita gembira, tup-tup hari ni dapat berita yang agak mengejutkan. aku tak bersedia. huaaa.sabar jelah. kepala aku puas fikir positif dan start fikir future plan. bila jadi macam ni, membuatkan aku kena hadkan limit untuk berita yang mengembirakan itu. dua tahun. aku akan bagi diri aku limit hanya dua tahun. korang mesti tak faham. haha. takpelah. aku tak tahu nak cakap macam mana. cuma sila jangan terkejut nanti bila lokasi background novel aku bukan lagi di semenanjung. hahahaha.

bye!

p/s: dia kata aku kena kuat semangat! aku kata dalam hati awk boleh jadi kuat ke?huuu.

0 140 tukang karut:

Post a Comment