RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, January 2, 2014

IKLAN : NAK NOVEL BESERTA TANDA TANGAN PENULIS SECARA PERCUMA?

 Assalamualaikum,


Okeylah just short entri. aku just nak promote giveaway daripada tasha dan cik akie. kenapa Aku sibuk nak promote?sebab aku salah seorang sponsor. jadi macam tak adil kalau aku  tak share dekat sini kan. jadi kalau nak novel percuma berserta tanda tangan aku ( perghh bajet retis ko kan haha) bolehlah join giveaway ini. giveaway ni bermula semalam iaitu 1 jan hingga 15 haribulan jan 2014. selain novel free, ada banyak hadiah lain dari sponsor yang lain juga. so apa lagi. jangan lepaskan peluang. mana tahu ini semua rezeki tahun baru ke, sapa tahu kan?

nak join, sila kelik SINI

1 140 tukang karut:

Fizz Larn said...

Nurul! Apa ni? Help! X reti! Ha3...

Post a Comment