RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Tuesday, January 7, 2014

Akhirnya....setelah sekian lama.

Assalamualaikum, Dah lama rasanya aku tak post sesuatu dekat blog ni, rasanya lah. pasa readers yg asyik bukak blog aku tapi hampa takde entri baru tu( perasan kot ko ni kan hahha) maaf ya aku agak bizi sikit. maklumlah aku nak pindah tempat kerja baru dan sekarang pun sibuk dengan DPM jugak. walaupun tahap kemalasan aku sangatlah tinggi, tapi aku tulis jugak sikit. aku paksa jugak diri menaip sebab idea ada cuma mood je takde. bila nak paksa diri tu bolehlah nak tulis sepuluh pages sebenarnya. malasssss je. 

Hari ni takde entri novel soriii. nantilah aku up. kita bagi rehat-rehat dulul. sebenarnya nak bagitahu. setelah hampir 4 5 bulan novel MSA di pasaran, aku barulah dapat memiliki dan memeluk novel ini. percaya tak? selama ni aku takde langsung stok MSA untuk diri sendiri. semua habis licin aku jual. plan asal dulu nak simpan satu sebab selalunya aku akan semak dan baca balik tapi buku kali ni tak dan aku nak simpan. sebab orang selalu pm aku nak beli dengan aku sendiri. jadi aku pun macam alaaaa kasihan pulak tak jumpa novel tu so aku let go jelah. memandangkan sepupu aku nak kahwin dua minggu lagi, aku pun orderlah novel ni sekali untuk aku. sepupu punya buku pun aku terpaksa let go dulu hahahaha. jadi bila balik kampung dia asyik tanya je makanya sempena hari bahagia dia, aku hadiahkan lah buku tu kat dia kuikui.

tapi berlaku sedikit salah faham. aku hanya terima dua buku je dari FP manakala 2 lagi tak sampai. tapi FP cakap nak post esok so setel masalah. jadi aku macam nak belek-belek MSA ni. ketinggalan betul kan haha.
 

Bila dapat novel aku cek cetakan. wahhh. dah masuk cetakan ketiga. hari tu FP hnanya cakap masuk cetakan kedua je. syukur alhamdulillah ramai yang menyokong MSA. thanks semua. muahhhhh untuk korang. teruskan menyokong MSA ye. heeeee :P

0 140 tukang karut:

Post a Comment