RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, December 12, 2013

Kenapa saya tak suka pakai smart phone.

Sebab???




tengok apa saya dah buat pada ipad mini saya??sudah ada keyboard hahaha. serius, susah betul nak taip kalau guna touch screen. setakat ini saya ada DUA keyboard untuk ipad mini ni. satu yang soft silicon dan satu yang hard punya. yg silicon tu tak bape sedap nk pakai. td try yg hard punya. bolehhhhlah. maybe belum biasa lagi kan. inilah kalau menulis. harus ada keyboard. kena ada dua tiga keayboard buat spare. jangan terkejut kalau penulis lain ada berpuluh-puluh keyboard. menulis perlukan feel. betul dak?heeeee.

p/s: ipad mini dah bertukar jadi ultrabook tetapi lebih ringan dan nipis. :P
p/s/s: ini bukan entri show off. harap maklum. gue pakai hedphone nokia yg 3310 tu jek. senang nak taip msg.

2 140 tukang karut:

Ite Hamid said...

Utk penulis mmg ssh guna touch screen...well..may be bkn ssh tp x brp selesa n x dpt taip laju2 mcm biasa. Apapun keyboard is still d best way to go kan Nurul? Akk pun buat draft kat phone sbb kdg2 idea dtg x tentu masa. Sebelum post..akk akan edit kat PC. Tab akk yg cinonet ni pun ada keyboard tp feel dia lain dari guna PC atau lappy..ternyata in some sense akk ni mmg old skool..ha3..
Btw, Nurul x turun pwtc ya?

Cahaya said...

ite>>betul tu kak. sy suka menaip dekat pc lagi tapi dekat umah pc adik2 guna buat main game. hmmm..pwtc sy tak pergi as penulis jemputan FP. tapi kalau ada masa saya datanglah tengok2 kot. heee.

Post a Comment