RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Wednesday, November 20, 2013

Heart Attack (Cover by sam tsui ft crissy costanza)

Assalamualaikum... selamat hari rabu. tadi baru lepas discuss timetable untuk IMP (Intensive mathematics Programme). aku cuba ejas jadual sebab tak nak kelas hari khamis dan jumaat sebab nanti aku nak cuti. habiskan cuti tahunan. agak sukar juga nak ejas sebab credit hours aku untuk programme ni 15. memang pagi petang ada kelas enam jam. hambik! muntah hijaulah aku sekali dengan bebudak tu nanti haha. ngadaplah muka aku enam jam tu nanti.heh. so ejas punya ejas, tak dapat jugak nak elak kelas pagi tiga jam masa hari jumaat. tapi member aku ckp bolehlah dia nak tolong ganti tiga jam tu if aku cuti. sehari je pun. so setel!

sebenarnya aku nak post satu vc ni. lagu Heart attack nyanyian Demi lovato . tapi macam biasa aku akan cari lagu-lagu cover. so nahhhh terjumpa yang ni. sam tsui ft crisssy costanza. best lagu2 yang dicover oleh sam tsui. aku suka pulak bila ada friend yang share salah satu lagu yang dicover oleh si sam ni. makanya aku pun menjelajah youtube dannnnnn...habis semua lagu yang dicover oleh beliau aku download.

aku suka jugak lagi mirror sebab lagu tu membuatkan aku remind seseorang yang suka sangat lagu tu.. heh. you know who you are..right

kat bawah ni vc heart attack. trylah dengar. tak rugi kot dan aku yakin korang akan jatuh cinta dengan cara nyanyian sam ni. lepas tu start seach lagu-lagu dia. medley lagu maroon 5 dengan bruno mars pun best gila. trylah seach n dengar.

video

p/s: nanti aku up entri pasal novel BUKAN KMEBAR TAPI SAMA. dah masuk dalam draf cuma lupa nak publish n edit-edit sikit.
p/s/s: tak sabar nak tunggu hari sabtu ni. :P

2 140 tukang karut:

Ite Hamid said...

Haa..sila sila la up kan BKTS tu yer..nk bc lg ni..x puas dpt bc 1 bab je :D

Cahaya said...

ite>>insyaAllah kak..nanti sy postkan.

Post a Comment