RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, January 3, 2013

I'm Falling in Love..

Asalamualaikum,
sekarang aku dah jatuh cinta. aduii, tak boleh gini. hatiku jadi cair. aku boleh berjam-hjam menatap wajah dia. mendengar suara dia. aku rasa bersemangat dan dalam masa yang sama rasa terbuai-buai perasaanku bila aku menghabiskan masa dengannya. dulu aku tak minat dia. serius gila. like very serius okey! orang kata dia sangatlah hensome tapi aku jatuh cinta dengan dia bukan sebab rupa okey. jadi aku naklah show off kat korang siapa kah gerangan orang yang aku dah jatuh cinta tu..

video

see? best gila lagu ni kan. aku dulu ada dengar lagu ni kat somewhere tapi tak tau tajuk, so aku pun just let go jelah. selalu kalau aku dengr lg n aku suke, memang aku akan youtube and download masuk dlm playlist pastu repeat sampai lebam. aku start kenal Big Bang ni masa tgk running man. sebelum tu serius tak kenal. aku mana minat sangat korea ni. sebabnya korea ni mcm penyakit berjangkin yang takde ubat tau. melarat-larat dan terus melarat. kau takkan boleh nak berhenti once kau dah start layan korea. mcm aku dulu. aku tak minat running man, tapi sekali aku dah tengok, aku dah tak reti berhenti. tiap2 mgu akan download citer tu. jadi macam yg aku cakap tadi, aku minat lagu ni je. bukan minat penyanyi dia. aku suka suara diorang masa nyanyi lagu ni. lagu lain aku tak minat sangat. fantastic baby sound okey lagi. Lagu Blue ni memang meresap dalam hati aku sampai aku download english version and female version lagi. haha. itulah aku. once aku dah minat gila, sampai lubang cacing aku cari. hehe.

video
ni english version. yg female version tu korang carilah sendiri.

p/s: boleh tambah lagu dlm my playlist yg aku tengah main sekarang khas untuk ambik mood menulis. masa menulis wajib pasang lagu dlm playlist yg aku dh pilih2.
p/s 2: Hmmm. jatuh cinta dengan 'Akmal' lak. haih.

0 140 tukang karut:

Post a Comment