RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, November 29, 2012

SHOPPING BAJU CANTIK PADA HARGA YANG MURAH..

Assalamualaikum,

selamat hari khamis. adui mengantuk pagi2 ni. hari ni tak ada kelas. nota pun dah habis buat semalam. hari ni plan nak buat jawapan untuk tutorial. kalau tak bosan tahap cipan sebab asyik online je. kalau dh online selalu pun bosan jugak sebab selain fb and baca artikel-artikel, aku tak tahu nak buat apa. kat rumah pun selalu aku guna lappy untuk download movie and layan movie+running man. so sekarang ni aku nak cerita sikit pasal sesuatu. biasalah aku kan suka berkongsi. hik2. hari ni aku nak cerita pasal blogshop yang aku selalu beli baju. aku suka beli baju kat sini sebab murah berbanding dengan blogshop yang lain. baju pun lebih kurang je dengan blogshop lain.


ni baju pertama yang aku beli. sangat murah. harga rm56 je. murah kan. kat luar around rm 90

 ni pula item kedua yang aku beli. harga rm49 tak silap. sangat best kain dia.
 ni baju ketiga aku beli. rm56. 3 in 1 tau. cardigan, maxi polkadot and belt. murah kan?
kelmarin aku beli.semalam dh dpt.
next baju aku target yang ni. harga pun murah,kurang dari rm60. semua free postage tau. maybe bj ni bulan depan kot. huhu.
p/s: ini bukan iklan berbayar. just sharing apa yang aku rasa baik.
bye!
P/SS: kalau korang nak discount rm 5 voucer, korang leh tinggalkan email, first name n last name untuk aku masukkan as referrer aku. so once korang dh mask dlm list aku, korg akan dpt voucer rm 5. 

2 140 tukang karut:

Syafiqah Ikhwan said...

sis beli kat maneee

Cahaya said...

syafikah>>kat arleen tak silap.

Post a Comment