RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Wednesday, November 21, 2012

DOWNLOAD : THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2

Assalamualaikum,
selamat hari rabu. hari ni relax sikit sebab kelas dah tak ada untuk minggu ni. kelas aku setiap hari isnin dan selasa je. 3 jam seminggu. haeven tak kerja aku? hehe. sem ni kira okeylah jadual tak pack. kalau sem lepas haruslah habiskan silibus dlm masa 7 minggu. gila tak gila.
hari ni aku bukan nak cerita pasal kerja. tapi pasal sesuatu yang pasti menterujakan korang semua. ahahaha. yakin sangat. kenapa aku yakin? sebab aku tahu ramai peminat the twilight saga: breaking dawn part 2 kan. nak tengok kn tunggu esok kan sebab kat malaysia baru keluar wayang. tapi korang percaya tak yang aku dah ada movie tu?mesti percaya kan? ahahaha..tak percaya? percayalah sebab aku dah tgk separuh malam tadi. sampai irine nampak renesme tengah berburu dengan bella dan jacob. lepas tu baru aku sedar dah pukul dua belas lebih dan aku perlu tidur untuk pergi kerja esok. tu pasal pagi td terbangun lambt. *alasan*.
ada juga yang minta link mana nak dapatkan movie tu. aku tak bg pun. ahahahaha. jahat tak?hehehe. tapi sebab hari ni aku jadi baik semacam, aku nk bagi link tu kat sini. kat blog aku sendiri. so get ready!
SILA KLIK DI LINK BAWAH:

twilight saga : breaking dawn part 2

SELAMAT MENONTON.

P/S: kalau cerita-cerita hot mcm ni memang aku akan dapat tengok awal dari wayang malaysia sebab aku tau kat US akan keluar awal lagi. so aku kira orang Malaysia pertama tengok twilight ke? heheh.

2 140 tukang karut:

shafika yahya said...

perlu ad kredit card k nak register?awk download cmner yek?

Cahaya said...

shafika>>tak perlu pun. tp kn ada download manager.

Post a Comment