RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Friday, October 26, 2012

Obses dengan branded beg, plz help me!

Assalamualaikum dah selamah hari raya aidil adha. sekarang ni tak boleh tido pulak sebab tengah sibuk melayan novel yang tebal macam kamus dewan bahasa dan pustaka. selagi tak habis selagi tu rasa nk bukak baca je. tapi malam ni bukan nk cerita pasal novel tu, nak cerita pasal lain. aku sekarang ni tengah obses dengan hand beg lah. bakpelah jadi gini. aduii. ingat hari tu beli handbeg carlo rino terus taubat tak nak beli lagi. sipa cakap lagi lepas ni lima tahun lagi baru beli. tengok2...aku boleh beli dua beg lain lagi. grrrr.alasan aku sebab beg carlo rino tu tak panjang. cuma lebar je. so nk sumbat apa-apa susah. so aku harus ada beg khas ke tempat kerja supaya aku boleh menyumbat segala bagai mak nenek dalam tu. beg carlo rino akan digunakan bila berjalan-jalan cari pasal. ni bila dah beli dua beg, tangan terasa gatal nk bukak online blog tu lagi dan nak mengusah beg lain pulak. tolongggggggggggggggg lahhhhhh. kalau murah takpe lah. ni beratussss! kopak.kopak.kopak.
 
 
 
nilah beg yg aku beli. nine & co by nine west. blog ni jual beg ori yang diimport dari US. beli dekat US tapi made in china. nine west memang buat kan china kan. heh...

beg kedua yg aku beli. blog yg sama. beg ni aku beli sebab terpengaruh dengan adik aku yg guna crossbody beg skg ni. nampak macm stylo dan macho je( she is girl) dan memudahkana ku jugak if nak travel kemana-mana dan malas nak mengalas handbeg. terutama kalau nak ke singapore nanti. harus ada beg ni.

sebenarnya nak beg ni. tapi tak ada stok pulak. so aku request tukar dengan beg atas tu sebab tu ada restock. tak sanggup nk tgu lagi sebab pre-order 4 mgu. tp rasa tak sampai 4 mgu kot. dlm seminggu ke dua minggu je dah dpt.
 
 
kepada sesiapa. tolonglah. saya tak sanggup nk membazir duit lagi tapi hati baagi ditarik2 untuk membeli lagi. memebazirrrrrrrrrr okey. kenapa aku jadi macam ni? addicted to branded baggggggg. tu belum coach yg masih dlm waiting list lagi. adusssss...
 


2 140 tukang karut:

haslindacorr said...

Beli handbag kt blog mana? Cantik jg sling beg yg atas tu

Cahaya said...

haslindacorr>beli dekat blogshop je. kat http://begcanteq2.blogspot.com/

Post a Comment