RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, October 28, 2012

Fesyen baju kurung dan maxi berhood dubai. terbaik &murah

Assalamualaikum, hari ni nak cakap pasal baju pulak. aku suka kan kalau taip entri tak buat intro baagi. berpantun ke bersajak ke. terus je taip apa yg aku nak cerita. heh. tak reti nk buat intro gempak bombastiklah. okeylah terus pada perkara tajuk. aku treingin nak buat baju macam era pakai kat bawah. sangat cantik. aku rasa fesyen ni belum berkembang lagi. jadi aku nk jadi antar yang terawal dikalangan orang sekeliling aku. tapi baju ni khas untuk yang tinggi dan kaki panjang je. kaki aku cukup panjang ke? uhuhuh. tapi baju tak nklah ketat gitu kan. buat longgar mcm biasa tapi kain dia tu yang penting. nanti nak cari kain dan buat mcm tu. cantik kan?hehehe..
 

yang kat bawah ni pulak maxi good dubai. aku baru dapat tadi. bila pakai kat badan sangttttttt errrrkkkk superbbbbbbbbbb. aku beli yang turquos. kain dia sangt slesa. hodd dia best. jut nice. just fit on me. tapi kalau pakai heel mcm singkat sikit. aku dh tinggi ke ek? dan baju ni sangt murah compare dengan seller lain. aku dah cek dah. dekat tenetlah. kat luar memang tak tau harga. tau mcm ne nk cek harga baju yg kita nak tu lebih mahal or lebih murah? aku memang guna teknik ni sejak dua menjak ni. nak tau? pm me. hahahahahaha *gelak kejam*.



p/s: bila nk dapat balik mometum mengarang ni? manauskrip paling panjang dan tebal pernah aku tulis setakat ini. memerlukan banyak research dan kemahiran pengangkap dan matapelajaran geografi. tapi kerana ILUS. momentem hilang begitu sahaja. Irham Daniel & Irine. sabar ye. kamu berdua pasti bersama.ehehehe. *mengarut*

3 140 tukang karut:

DIARY HANIE said...

Boleh share tak kat blog mana you beli baju yg ada hoodie tu.boleh share tak tips camner nak tau baju tu murah atau mahal

Cahaya said...

diary, saya ada baju hoodie tu tapi tinggal yang turqouse je.nak ke?

Cahaya said...

diary, saya ada baju hoodie tu tapi tinggal yang turqouse je.nak ke?

Post a Comment