RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Tuesday, June 19, 2012

Hari yang membosankan...

Assalamualaikum,
selamat sejahtera ( tak leh cakap selamat pagi pasal plan nak buat auto post..ekekeke)
pagi ni (isnin) rasa kemalasan je sebab takde benda lagi kena buat. lecturer pun ramai yang takde sama ada pergi kursus or bercuti. syoknya depa kan. cuti @ kursus pun gaji masih jalan. ekekeke...sekarang malas betul nak update blog. bukan takde benda nak citer tapi dah nama MALAS. memang malas jugak. petikan manuskrip yang aku dok post2 tu adalah manuskrip yang aku tengah usahakan skg. baru lepas habis edit manuskrip lain n dah seminggu email pada penerbit ********. masih dirahsiakan siapakah gerangan penerbit tersebut. nanti baru aku kabo ye.ekeke. lepas hantar manuskrip tu, aku jadi bosan tak tau apa nak buat.( padahal malas nak update blog) walaupun ada 3 bijik novel lagi ( sbt hari tu baru beli novel baru) yang belum habis dibaca, aku still lagi rasa bosan. Running Man pun dah berulang kali tgk. masih lagi bosan tahap petala ke lapan belas. lalu nak tak nak terpaksa aku menyambung menulis manuskrip yang aku dok post kat blog ni. KAU TERCIPTA UNTUKKU. aku tak tau nak bagi tajuk apa. aku memang fail terus nak reka tajuk yang bombastik. selalu aku guna tajuk sementara je dan berharap pada ihsan penerbit supaya menukar baju tajuk tu DABOOOMMMM! mood nak menyambung manuskrip tu pon cam slow je pasal lama sangat tinggal. idea pun mcm hidup segan mati tak mahu. kena pikir balik kebenda aku nak tulis. tapi once aku dah start menulis. idea tu datang mencurah2 hingga ke ladang gandum.heh. okeylah, aku malas nak mengarut pepagi buta ni. doakanlah manuskrip aku yang bari hantar tu berjaya diterbitkan eh. terima kasih sume. muahhhhxxx.

0 140 tukang karut:

Post a Comment