RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Friday, March 16, 2012

"Selamat hari jumaat"

assalamualaikum...
selamat hari jumaat. aku rasa memang perghhhhhhh lama jugak au tak update blog ni..dah bersawang2 jugak ni. co-admin pun lama jugak tak jenguk blog ni. maklumlah orang dah sibuk belajar. latey aku memang tak ada mood nk update blog. bahan cerita ada je cuma malas. penat sebenarnya. penat mental dan fizikal. laptop aku pulak rosak, so mcm2 kerja tergendala dan menyukarkan urusan harian aku. mgu ni aku cuti seminggu. so sekarang aku tenegah cutilah tapi dah kembali ke selangor sebab lepas ni nak ke seremban pulak. sepupu aku kahwin. laptp aku pulak ingtkan boleh hidup malam tadi. tgk2 tak boleh jugak. so incik bezit kena bawk balik jugak tgk apa yg rosak. kira objektif tak tercapai jugak. hmmmmm...
p/s: bulan ni duit mengalir mcm air...

0 140 tukang karut:

Post a Comment