RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, January 19, 2012

Rasa nak selak suka bila dapat "surat cinta"

                                                           Assalamualaikum..
hari ni aku rasa lega sikit pasal dah lepas benda besar kot.haha.. hari ni jugak aku terima "surat cinta" dari adalah hamba Allah ni. bagi aku memang terasa nak ketawa juga tapi tak apalah. tak lawak pun sebenarnya. apa yang buat aku nak ketawa tu sebab email itu mengandungi perkara yang boleh kata tak masuk akal juga. aku malas nak cerita panjang lebar. nak tepek ke email tu kat sini? tak perlu rasa sebab aku bukan mcm depa tu. depa rasa depa banyak duit ( kot?), depa rasa depa ada kuasa ( kot?) depa boleh buat macam tu. fine. nak lawan? fine.  aku tahu yang aku tak bersalah dan berada di pihak benar. aku ada lagi bukti yang depa tu ugut dan hina aku berdasarkan sms. ya. aku masih simpan lagi sms kejian, caci maki dan juga ugutan dalam hp aku. memang terasa sakit hati apabila terpaksa menyimpan nama makhluk2 tu dalam hp aku tapi itu adalah bukti. aku tak berniat nak melawan depa tu dengan bukti itu kerana aku tak mahu memperbesar2 kan hal ini. even kakak kepada kawan aku yang bekerja sebagai pegawai polis pun suruh buat report kerana itu dah kira mengugut. tapi aku tak nak. memang membuang masa betul kalau nak buat report polis bagai kan. biarlah Allah yang balas. tapi kalau depa dah buat 'kuang ajaq' macam tu..fine..nak lawn? insyaAllah bukti ini akan dikeluarkan sedikit masa lagi. depa tu tak fikir panjang...tapi tak apa..aku malas nak cakap banyak..tgu dan lihat jelah nanti...

2 140 tukang karut:

p u t r y y said...

we fight 4 our right ! inshaAllah akan berpihak pada kita . Allah itu adil . :)

Cahaya said...

tulah...biarlah..malas nak pk..buang masa je..

Post a Comment