RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Monday, January 2, 2012

" hair style of the year 2011 "

Assalamualaikum
hari ini aku nak cakap pasal hair style..bukan hair style sangat pun..hehe..hari tu aku ada pergi trip ke kubang kerian kan..malam tu kitorang satu family singgah mydin cari makanan mentah untuk buat breakafast esok..aku tukang tolak troli..sungguh bila berada di dalam mydin mall yang besar tu, aku tak ingt berada di bumi kelantan..bila dengar orang kelilik kecek kelante baru perasan..hehe..kat bawah ni aku sajikan beberapa keping pertunjukan fesyen hiasan rambut..ini adik aku yg pompuan( nursing tu) tu punya idea..sampai merajuk budak kecik ni asyik kena posing..beli idak jugak pasal tetiba budak kecil ni tak nak pulak scaf yang kitorang plan nak beli..cerewet sungguh.

light blue style

bulu putih ala bebiri style

anak nyonya style..ni dah nak merajuk..hehe



dark purple style..i loike dis colour ;P

pinki style..rambu ramba..

flower style..merajuk sudah..kahkahkah..
sekian dulu pertunjukan fesyen kali ini..jumpa lagi next time..;)

0 140 tukang karut:

Post a Comment