RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, December 4, 2011

(VIDEO)" we will...as long as you promise to leave ours..."

Assalamualaikum..selamat hari ahad..hari ni aku nak up sikit video yang tersebar di FB ari ni..dari pg aku upload vc ni..tapi kol sebelas lebih tak jugak upload2..last2 aku buat semula..dah upload, malas pulak nak tulis..so tinggal lagi..ni baru nak bt entry..apa yang menarik tentang vc ni ialah perdebatan tentang pandangan masyarakat dunia tentang islam..dan ada seorang- aku tak sure dia orang paki ke, india ke, afganistan ke tapi yang penting dia islam...menjawab semua soalan 'duta-duta kecil' masyarakt dunia ini..sampai terdiam minat patrisia ( camne ejah tah..), aku pun terpaksa ulang banyak kali untuk dengar lelaki islam ni jawap apa sampai pompuan tu terdiam..upa2 upanya laki tu jawab .( WE WILL...AS LONG AS YOU PROMISE TO LEAVE OURS...". dia cakap tentang apa..tu kena tengok sendiri lah..tak syokkkkkkkk kalu aku cerita kan..hehe..




p/s: satu hari nanti..islam akan bangkit...semuanya bermula dari kita....

0 140 tukang karut:

Post a Comment