RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Wednesday, November 2, 2011

" shawl Untuk DI LET GO..MURAH JEE..."

assalamualaikum, hari ni nak update sikit pasal shawl, aku ada shawl untuk dijual. aku nak jual murah2 je macam sale sebelum ni, aku nak jual rm 13 termasuk postage. shawl ni baru lagi, aku tak pernah pakai kecuali untuk di tangkap gambar seperti kat bawah. alasan aku nk jual pasal aku dah terlalu banyak shawl dalam almari tu sampi berdozen2 tak pakai lagi (okey, ini tipu), tapi memang ada 2 3 helai shawl yang aku tak pakai lagi, adik aku duduk kelantan balik2 mesti g beli shawl banyak2. sapa nak pakai entah. so aku nak jual shawl kale biru kat bawah ni ( biru ke).satu lagi lasan aku nk jual, aku tak pandai nak pakai shawl mcm ni sebenarnya. beli dulu pasal ingt senag belit2 he macam shawl lain, tengok2..memang fail.aku dahlah tak reti nak pakai shawl. jadi sesiapa yang berminat leh email aku kat nurulainnismail@gmail.com..FOR SERIUS BUYER ONLY...;p


shawl for let go rm 13(include postage)
hentam je cara pakai ni.huhu.

0 140 tukang karut:

Post a Comment