RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Friday, November 18, 2011

" aku takut kucing...."

Assalamualaikum..selamat hari jumaat. hari ni aku nak cerita tentang kucing. aku rasa mesti ramai yang sukkaaaaaaaaaaaaaaaa sangat pada kucing kan. kucing ni haiwan yang manja dan memang sedap kalau kita boleh buat bantal peluk masa tidur. tapi entah kenapa, aku takut kucing. aku treingin nak peluk2 golek2 ngan kuicng tapi aku takut..aku takut dia cakap dan gigit aku..dulu sepupu jauh aku pernah kena gigit dengan kucing, memag berbisa gigitan kuicng ni..sampai dia kena pergi hospital. kawan kepada kawan aku pulak pernah buta sebelah mata pasal kena cakar dengan kucing. tu yang membuatkan aku takuttttttttttt sangat dengan kucing. tapi kalau dapat kuicng penyabar macam kat video bawah ni..aku pu nak.

p/s: mungkin kena tukar haiwan kucing jadi arnab pulak kot..hehe..

2 140 tukang karut:

p u t r y y said...

eh comeynya kucin ni ! baby tuu macam sedap landing je atas kucin tuu . hehe . :D

Cahaya said...

put>>comel kan..gemok lak tu..mane baby tu tak geram.hehe..

Post a Comment