RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Saturday, October 22, 2011

" Tangan terkena clorox...macam mana nak buat?"

assalamualaikum,
rajinpulak aku nak update hari ni kan..hehe..biasalah..hidup ni bukan lama pun. jadi haruslah dimanfaankan sebaik mungkin. sementara aku tengah ada masa ni, banyaklah boleh nak tulis even entri mengarut pun. hi hi hi. dua tiga hari lepas, aku ada cuci pakaian yang kotor dengan clorox, aku tak nak rendam pakaian tu pasal takut bertompok-tompok, jadi aku curahkan sikit cloroz tu kat tempat yang terkena kotor je dan sental sampai hilang. nasib baik hilang. yang menjadi masalah sekarang. kedua-dua belah tangan aku tiba-tiba jadi macam gambar kat bawah. dah rupa macam sarung tangan getah pulak

lepas tu, sekarang ni kedua-dua belah tangan aku dah meneglupas even aku dah basuh dengan sabun apa. aku tunjuk kat mak aku. mak pulak bising2 cakap patutnya rendam jelah. nampaknya aku lagi sayang seluar dari tangan ke? taklah macam tu, cuma tak terfikir pulak akan jadi macam ni. so macam mana nak buat ek?

p/s: makin menipis kulit tangan aku.huhuhu...takpe tak ada siapa yang kisah pun.

1 140 tukang karut:

♥ LULU ♥ said...

takutnye tgk..hehe

Post a Comment