RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, October 27, 2011

" Dilanda kegilaan baruuu.."

assalamualaikum,
aku sekarang telah dilanda kegilaan baru, apa?
aku sekarang dah jadi kemaruk nak belajar menjahit dan buat beg sendiri. sekarang tengah usha2 mesin jahit yang ok. memang dari dulu lagi kemaruk ni, cuma telah di kekang oleh halangan2 yang tak habis2...sekarang tengah gigih download vic2 dan manual kat tenet tentang jahit menjahit ni. entah bilalah aku boleh capai cita2 nak bukak butik ni...*sigh*


p/s: sekarang agak kemaruk buat kek. kek cincai je tapi alhamdulillah menjadi. tak sampai setengah jam sure licin. sian mak aku tak dapat merasa. skg mak aku tolong punggah almari cari loyang yang cukup besar untuk dimuatkan dalam oven..hint nak suruh aku buat kek lagi. kek cincai pon ada jugak orang suke ye?.

0 140 tukang karut:

Post a Comment