RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, July 31, 2011

" RAMADHAN datang lagi...."

assalamualaikum....
macam korang semua dah tahu, insyaAllah esok kita akan memulakan ibadah berpuasa..kira malam ni dah start boleh pergi tarawih dah...kejap je masa berlalu kan..tup2 dah nak raya nanti..opsss..apelah aku ni..belum start puasa dah sibuk fikir pasal raya..ish2...tahun ni kalau hari2 weekdays memang aku tak kan sempat nak join solat tarawih sebab aku kerja sampai pukul 10 malam....orang balik tarawih, aku balik kerja..huhu..harap kan weekend jelah..hope yang weekend tu aku mampu buatlah solat tarawih kan..apa2 pon..kepada semua umat islam tak kira dimana jua anda berada, saya ingin mengucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA...semoga bulan ramadhan kali ini memberikan kita keberkatan dan dimurahkan rezeki kepada kita serta dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat. dan semoga ramadhan kali ini bukan menjadi ramadhan terakhir bagi kita....insyaAllah...

2 140 tukang karut:

.::: Princess MOMOY :::. said...

salam ramadhan awak

Cahaya said...

to Primcess MOMOY >> salam ramadhan untuk awak jugak...

Post a Comment