RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Saturday, July 23, 2011

" pernah rasa FED UP atau BOSAN akan sesuatu?"

assalamualakum...
kekadang hidup ni kita akan ada perasaan bosan atau fed up akan sesuatu perkara. maklumlah..hari2 buat benda yang sama.bila kita keluar dari zon ' selesa' itu, baru tahu hidup ni memang seronok. tapi...beranikah kita untuk cuba keluar dari zon ' selesa' itu?
sekarang ni cuaca agak tak menentu..bila panas tu..perggghhhhh....memang terasa bahangnya. sampah basah ketiak....  tapi malam ni..alhamdulillah...sejukkkkk je rasa..hujan pon baru turun..best2...mata pulak cam segar je..batuk pon dah masuk 3 minggu tak baik2..tp ni rasa dah baik sikit kot...cume kekadang tekak rasa gatalllll je..batuk tak henti2...nak tido pon malam asyik terjaga je...bulaan depan dah start puasa? sesiapa yang belum ganti puasa tu..silalah berbuat demikian untuk elak kena bayar fidyah..hehe..

p/s: hope boleh bertahan dan bersabar. semoga ada yang lebih baik bakal menjelma.

0 140 tukang karut:

Post a Comment