RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Friday, June 10, 2011

" bila kita diuji, Allah sedang berkomunikasi..."

minggu lepas ada tengok citer ayat-ayat cinta. tak pernah dapat tengok full. huhu..selalu sekerat2..tapi apa yang terkesan di hati aku ialah ayat ni bila fahri di fitnah merogol nouru, ada seorang banduan cakap Allah sedang berkomunikasi dengan kita. itu juga yang aku dok ulang2 cakap dalam hati bila aku di fitnah oleh orang yang paling dekat dengan aku. kenapalah dia buat macam tu ek?aku dahlah serabut minggu depan nak kene ajar student orang korea. bahan ape semua aku kena rancang sendiri. tak ada tempat nak mengadu. rasa nak lari je dari dunia aku ni. nak jadik orang lain. lari pergi sabah serawak ke.lari pergi obersi ke duduk sorang2 n tak nak kontek sape2. padan muka. biar dia rasa.huh...!!!!!

0 140 tukang karut:

Post a Comment