RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Saturday, May 14, 2011

" Thanks Dear for besday gift..."

lately aku sangat rungsing dan stress...entahlah..tak tau mcm ne aku nak ckp..terasa berat dada ni nak tanggung semua masalah..dan..tak ada siapa pun yang memahami...tak ada tempt untuk aku meluahkan rasa yang terbeban di dada. dan yeah...today is my besday..cube teka? im crying...pelik kan..hadiah paling best lagi...feel lonely..sumtime ego mengatasi rasa kasih dan sayang..rasa cinta..mungkin dengan ego tu kita mampu hidup bahagia..bukan cinta dan kasih sayang..mujurlah aku tak menganggap hari ni hari istimewa aku..so..takpe kot..huhu..sedih memang sedih...takkala entry ini ditaip...air mata terus mengalir..entahlah..lately mudah sangat mengalirkan air mata...terasa pedih hulu hati...hanya blog ni saja tempat aku meluahkan rasa..meluahkan kesedihan..menangis tawa aku semua di sini..mungkin zaman sekarang manusia dah hilang rasa kemanusiaan, sampaikan sanggup mengabaikan perasaan manusia lain hanya di sebabakan marah dan ego..mungkin pada zaman ini, blog lebih bersifat kemanusiaan, sentiasa hadir takkala kita sedih dan gembira..mungkin satu hari nanti..kita sudah tak perlukan manusia lain untuk hidup..hanya bergantung pada alat2 ciptaan manusia untuk hidup..memang sedih kalau kita sudah sampai ke tahap itu..kerana..aku masih cintakan dia...

0 140 tukang karut:

Post a Comment