RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, May 22, 2011

" tak sabar nak tunggu tarikh 28 mei 2011 "

jumaat lepas dapat present lagi sempena hari guru. dapat frame kaca kale hitam. sangat berap n cantik. flate. hari tu dapat bunga ros segar dari student n kotak mancis yang diubahsuai jadi gift. sangat comel. seronok rupanya bila dapat hadiah dari seseorang. rasa dihargai.selalu aku suka bagi hadiah kat seseorang. tapi seronok juga sekali sekala dapat hadiah kan. okelylah. satu lagi weekend hampir berlalu. esok dah hari isnin. begitu cepat masa berlalu meninggalkan kita. pejam celik pejam celik dah nak hujung bulan 5. tak lama lagi nak puasa n raya. ada sesiapa yang belum ganti puasa? silalah berbuat demikian. aku?? alhamdulilah dah habis ganti puasa. sebenarnya tak ada cerita menarik pun yang aku nak kongsikan. cuma aku tak sabar nak tunggu minggu depan iaitu 28 mei 2011. kenapa? ada 2 sebab. sebab pertama, masa tu aku ada trip besar. aku akan ke kuala lumpur untuk shoping sakan. hehe. sebab yang ke2, time tu gaji sure dah masuk. so seronoklah kan. hehe. nak hilangkan stress mestilah bershoping. aku pulak sekarang ni ' gila' handbag n kasut. adoiii...memang asyik keje nak belek2 dua benda tu je. huhu..okeylah..nanti aku akan update n cerita sikit kat mana n apa aku beli di KL nanti. sekian,

p/s: kalau aku buat GA, ada tak yang nak join??

0 140 tukang karut:

Post a Comment