RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Thursday, May 12, 2011

" Bulan Mei...bulan kelahiranku vs bulan dugaan..."

kurang dari 3 hari lagi, aku bakal menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 2*. saje nak berahsia..hehe..apa-apa pun, tak ada sambutan besar-besaran.cuma mengharapkan ucapan selamat dari yang tersayang. itu sudah memadai. ( hadiah tuntut nanti..heh) di sebalik bulan mei ini, aku rasakan bulan ini dan blan lepas merupakan bulan dugaan kerana pelbagai masalah yang menimpa aku. masalah di tempat kerja, masalah dalam kehidupan. kadang kala aku termenung dan menangis sendirian mengenangkan nasib (cewahhh..). aku memang seorang yang mudah mengalirkan air mata. sabarlah wahai hati...nak tulis pun macam tak ada mood. apa yang penting, esok hari jumaat. las day sebelum aku cuti weekend. aku memang selalu tunggu weekend. dan syukur, hari-hari begitu cepat berlalu..dan segala kenangan silam itu begitu cepat aku tinggalkan..namun, belum menjanjikan aku dapat melupakan itu semua...TABAHKAN HATI.

1 140 tukang karut:

deAnza-wAnda said...

btol tuh tabahkan hati ea...

Post a Comment