RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, May 22, 2011

" arggghhhhh...aku shoping online lagi....!!"

adusss...apesal aku ni senang sangat nak berbelanja secara online niiii..!!tadi je aku baru beli handbag kale purple secara on9 dan sabun tahan mengantuk 2 ketul. adoi2..tp takpelah..bukan selalu pon.heh..aku memang mcm tu, selagi aku tak jumpa ape yg sesuai, aku akan terus mencari. cnth mcm jam tangan, selagi tak jumpa, selagi tu aku akn servey n beli n beli. now aku dah jumpa yg aku puas ati. so stop untuk jam. sekarang handbag n kasut pulak.huhu. yang part sabun tahan ngantuk tu aku beli untuk incik bezit. dia tu keje asyik tertdo je even tengah menaip atau tanda kertas exam. tak paham aku. so aku beli 2 ketul untuk test berkesan ke tak. nanti dah dpt both barang tu, aku update lagi. both brg tu aku post ke alamat kl sebab minggu ni tak balik rumah. pergi kl. ok tata.

0 140 tukang karut:

Post a Comment