RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, April 24, 2011

" setelah sekian lama menunggu/ hadiah besday yang best tahun ini.."

memang sudah lama aku tunggu perkara ini terjadi. nak tahu ape? cuba tengok di bawah tu..memang excited sangat sebab ini memang menjadi harapan aku sejak dari dulu lagi. Alhamdulillah..memang bersyukur sangat2..aku tak sangka pula yang novel ni akan release di website must read publication dulu sebelum lauch novel ni di PWTC sempena pesta buku antarabangsa. petang tadi incik bezit call tanye tajuk novel aku sebab dia nak cari di MPH, aku cakap mungkin tak ada lagi. lepas tu aku terus masuk ke website must read. tengok2 terpampang di muka depan bahagian teens. seronok2...tak sabar nak tunggu copy yang akan diberikan oleh must read. hehe..kepada sesiapa yang tersinggah pesta buku di PWTC nanti, trylah usha2 ye..huhu..sy budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan...



4 140 tukang karut:

ahLia teeeetttttt..... said...

wah!! mantap..

dah jadi novelis dah saing aku nie

tahniah2!

Cahaya said...

ahLian Teeetttt>>aikkss...kenapa tukar nama lak ni?alhamdulillah...impian dah hampir tercapai...hehe..tengs saeng..mg ape citer di pekan?senyap sunyi je..bz deh..??

ahLia teeeetttttt..... said...

haha... bz ape nyer.. aku ader kt umah mlm2..

minggu nie nk g key el. mg blk ker?

Cahaya said...

ahliah tettt>>aku tiap2 mgu balik je umah pekan tu..bosan dok umah sewa ni..mg g kl wat me?

Post a Comment