RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Tuesday, April 19, 2011

" bila aku kena drive kereta manual..."

stess aku semalam bila bos aku cakap nak jual kereta myv yang kitorang guna untuk pergi kerja sekarang ni. kereta tu kereta auto..jadi bila kereta tu dah dijual..secara automatiknya aku kena drive kereta naza sutra manual. stess gila aku sebab aku memang tak pandai bawak kereta manula.kereta auto pon aku tak cekap lagi. maklumlah aku baru je dapat lesen. aku jadi cekap bawak kereta auto tu bila dapat kerja kat sini. aku terpaksa drive sebab tak de sape yg boleh drive. bila dengar berita tu..rase serabut + tertekan. tak de tempat nak luahka perasaan. rasa terbeban dalam dada. bila balik rumah. orang yang aku sentiasa fikirkan hari2 pon tak de disisi..menangis sendiri menanggung beban di hati. apelah malang nasibku..takpelah...sekarang masih lagi stess sampai pagi tadi nak keluar pergi kerja...aku boleh terlupa yang kereta auto tu takde klac..kaki boleh plak letak di tempat klac..huhu..sampai aku tak ingat mane tempat tekan minyak n mane tempat brek...huhu..tolonglah...nak menangis rasa..sampai semalam aku menangis sampai tertidor..huhu...

4 140 tukang karut:

Cik Anita said...

Salam,
Ishk, sampai macam tu sekali pulak ye. Pelan-pelan bawak kereta tu. Kena pandai dua2 sebab untuk sebarang kemungkinan nanti senang. Tp berbeza pulak bagi Anita, tak reti bawak kereta Auto.huhu.

hana said...

dahsyat nye...
saba ye...
saye ni x pernah bawak kete auto..
mmg bawak manual je..
hehe

Cahaya said...

cik anita>>senag lagi bawa manual ek?huhu

Cahaya said...

hana>>wahh...hebat pandai bawa manual..sy memang selalu berangan nak bawa manual..tp tak yakin..hehe..

Post a Comment