RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, February 20, 2011

" lama tak update blog...*sign*"

sekarang aku dah ada kat rumah sewa..actualy aku nk tulis entri ni kat rumah tadi..tp sebab mengantuk..aku delay dulu..sebab takaaut tertido dalam bus plak..bahaya kan..minggu ni minggu yg aku tunggu2 sebab nak dapat gaji..hehe..bulan depan pulak ada meeting di taman negara..aaa..mencilah...baru nak plan pergi kl jumpa buah hati..potong line betul..so kena tunda end of april baru bley g kl..yelah..kenalah tunggu gaji baru sedap nak jalan kan..hehe..aku sebenarnya tengah nak cari hp..dalam kotak fikiran aku..aku berkenan dengan hp sony zylon...macam best je..harga pon aku tgk range dalam rm 400++..kale pink pulak tu...dah kale feveret aku tak ade iaitu purple..hentam pink pon jadik..okeylah..nanti aku buat entry untuk sambutan CNY peringkat negeri pahang hari tu..gambar aku tak tengok lagi...just snap2 je guna hp kak fisha..kakak tempat keje aku tu..nanti ada masa aku buat entri khas tu..tunggguuuuuuuuuuuu...

0 140 tukang karut:

Post a Comment