RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Friday, February 4, 2011

" hari yang indah bila cuti...."

hari ni hari jumaat. lagi dua hari cuti aku nak habis sebelm kembali bekerja. inilah cuti paling lama selain hari raya aidil fitri nanti. cuti lain memang takde dah selain cuti weekend. cuti ni memang aku maraton movielah..semua cerita kat lappy aku ni, aku tengok, dari merlin season 3 ( sekarang tengah tayang di tv3), movie korea, dan sekarang cerita nikita. kalau kerja memang aku takde masa nk layan benda2 ni semua. balik rumah dah penat. bangun esok pagi kalau takde kelas pagi, kena masak pulak. so sosial life aku hanya berjalan waktu weekend je. tu pon akalau aku bersosial. selalu aku bersosial di dalam bilik bertemankan lappy ni je. sekarang ni pulak aku sakit tekak batuk2. baru minggu lepas aku baik batuk..dah batuk balik..haishhh...kalau batuk, aku selalu makan hacks je..lepas tu baik..ni aku beli sebungkus terus hack..hope cepat baik sebelum aku memulakan tugas hari isnin nanti..cuti2 ni mesti ramai blogger yang pergi holiday ke mane2 kan?mcm aku duduk rumah jelah..layan movie tu pon dah cukup heaven bagi aku..tanpa tekanan kerja..sekarang ni aku tunggu panggilan dari seseorang yang bakal merealisasikan impian aku...tak tahulah bila kan..tunggu jelah...
p/s: tajuk entri tah hape2...

0 140 tukang karut:

Post a Comment