RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Saturday, February 26, 2011

" 1st time duduk sorang di dalam rumah dua tingkat tanpa penghuni "

minggu ni 1st time aku tak balik rumah mak ayah aku. 1st time jugak aku tidur sorang2 semalam di dalam rumah dua tingkat ini. dengan cerita yang tak berapa sedap di dengar mengenai rumah ini, aku hanyalah berbekalkan fikiran positif serta percaya bahaya Allah itu sentiasa memerhati dan melindungi aku. akhirnya..pagi pun menjelma. alhamdulillah, tiada apa2 yang berlaku. Thank You Allah kerana melindungi hamba-Mu ini. minggu ni aku tak balik kerana kawan aku dari kl nak datang. pada asalnya dia nak datang interview di sini, tapi di sebabkan ada masalah yang boleh bikin semua orang hangin, jadi dia datang just atas tiket melawat sahaja. kesian dia. huhu. nanti lepas zuhur mungkin aku akan gerak keluar fetch dia di terminal. hari ni tak tau nak masak ape lagi. kena pergi kedai beli barang makan. hari ni takde keluar mane lepas ambik dia kerana dia sampai pon dah lewat petang.esok baru aku nak bawak dia berjalan di sekitar kawasan ini. yang tak bestnya..sekarang tempat kerja aku mengamalkan bayar gaji hujung bulan. memang perghhhhhhhhhhhhhhh nak tunggu selama 30 atau 31 hari tu. sabar jelah..pengurusan baru yang teruk dan menyusahkan ni memang nak kena boikot. takpe2...nanti tunggu dah lihat..

1 140 tukang karut:

Amy Syaquena said...

Kalau amy x de la , amy memang penakut sangat

Post a Comment