RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, January 16, 2011

tajuk novel aku yang bakal diterbitkan oleh MUSTREAD Sdn .Bhd ialah----kembar tapi tak sama

hari tu aku dapat email dari puan zaida. editor MUSTREAD Sdn .Bhd, dia mintak nama, alamt n mcm2. katanya benda semua tu adalah untuk tujuan aggrement. dia kata jugak dalam bulan 3 ni insyaAllah novel tu akan diterbitkan. tak sabar rasanya nak tengok novel tu lepas di terbitkan. entah macam mana agaknya rupe novel tu ye..hoho..tajuk novel tu diberikan oleh pihak MUSTREAD Sdn .Bhd, tajuk aku sebelum ini ialah ANTARA KAU DAN AKU. dan nama pena aku pon dia mintak tukar kepada kemalaysiaan..haha..okey2..aku letak nama penuh aku terus..senang kan..hope semua akan berjalan lancar..insyaAllah..aku akan upload cover novel tu n sonipsis sikit pasal novel tu lepas semuanya selesai..doakan aku semua berjalan lancar ye...muahhh...

1 140 tukang karut:

Ana Fyruz said...

alhamdulillah..ain nak keluarkan novel.. Wah.. bagusnya..:)

tahniah dari saya :)

Post a Comment