RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, January 2, 2011

" indahnya hidup bila dapat shopping je,,,"

sekarang ni aku kat kl..pagi tadi sampai dalam pkul 4 pagi. saje nk shoping sempena last sale untuk tahun 2010 walapun ari ni dah masuk tahun 2011. aku nk cari shawl yg mcm2 fsyen je..kat jalan TAR je murah..kat tempat lain mahal sangat. esok tengah hari aku gerak balik ke rumah sewa sebab isnin ada kelas mcm biasa. letih jugak badan ni sbab penat kan.tp puas hati.shopping mane tak best kan..adoiii mengantuk jugak ni..jum tido kengkawannnn....

2 140 tukang karut:

Amy Syaquena said...

Happy New Year..

Solihin Zubir said...

haha.. gila shopping btol.. hehe..

Post a Comment