RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Sunday, December 26, 2010

" tahniah kepada semua bakal ibu bapa muda....---aku jeles okey..! "

tadi aku on fb sekejap..tetiba baru aku perasan. kawan aku mase sekolah menengah yang baru kahwin ari tu dah ada berita gumbira. dorang nk dapat baby dah..seronok tengok orang happy kan..setakat ni dah dua orang kawan aku kawin tahun ni, dan nk dapat baby..umo same ngan aku..muda remaje lagi..wahh...aku sungguh jeles...bestkan kalau kita dah kawin dengan orang yang kita sayang, lepas tu dapat pulak rezeki baby..terasa sempurna hidup kita kan..mungkin bukan rezeki aku lagi nak kawin cepat2 ni..tanggungjawab banyak lagi ni..hurmmm...tak silap aku, sorang lagi kawan aku bertunang semalam kot..ke  hari ni aku tak ingt. dia ade jemput..tapi tak dapat datang sebab jauh nuhhhhh kat kuale kangsar tu...tunggu ko kwin jelah ek mek...hehe..aku bila lagi?? ohh tidakkk...saya sangat cemburu... (*~*)

3 140 tukang karut:

ann_zyeira said...

comel gle ank kak zaira..ary sabtu ary 2 g uma dowrg kt sendah.kak zaira wt mjlis ckur jmbul ank die,,laki cmel

Amy Syaquena said...

seronok dengar orang dapat baby tapi diri ku bila la lagi agaknya ye huwaaaa sedih!!! n jeles jugak huhu..

Sachi Asukai said...

hee.welcome 2011!chaiyok2!

Post a Comment