RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Wednesday, December 15, 2010

" kerja time....!!"

sekarang ni kat pejabat. tak ada kelas, so aku buat modul jelah. broadband dapat pulak kat dalam bangunan ni. semalam tak dapat. so tak yahlah aku susah2 nk online kat pc...hehe..laptop sendiri lagi sedap kan...hehe..tadi ak drive datang sini. semalam pun drive jugak. tapi mcm tak yakin je sebab aku kan memang tak cekap, tempat pulak sibuk, housmate aku pulak tak pandai bawak kereta. so pandai2lah aku kan..tapi hari ni housmate aku yg pandai bawak kereta tu ada..so dialah yang duduk sebelah tolong tengok..kena praktis bagi cekap ni..kalau si mira ( housmate pandai bawka kereta..) tu balik ke, tak de ke senang aku yang drive kan..kipas menghala ke arah ku membuatkan mataku berat semacam je..hoho..makan banyak masa tengah hari td kot..tp lapar lagi..bila banyak guna otak untuk buat modul ni..perut cepat je lapo..tp aku ada bawak roti..boleh makan..hoho..dah2 kerja..nanti boss marah pulak..korang semua...!! kerja..!! jangan curik tulang..nanti gaji kena potong..

1 140 tukang karut:

mr. a said...

selamat berkenalan

jemputlah datang ke blog saya =)

http://old-to-young.blogspot.com

Post a Comment