RSS

cintailah seseorang seolah-olah kita tidak pernah dilukai

aku seorang pemerhati yang baik dan pendengar yang setia...

Saturday, December 18, 2010

" esok sabtu...cuti..yeye,,,"

esok sabru..cuti dah..hehe..rase mcm lame je minggu ni..baru 5 hari kerja dah rasa mcm 5 bulan je. sok pagi2 aku nak balik umah. sebenarnya aku bukan nak balik umah sangt pon. nanti ada yang ckp aku home sick..tp sebab semua roomate aku balik..aku takut aa nak duduk rumah ni sorang2..dahlah dua tingkat...so nak tak nak kenalah balik..lagi pun aku nak ambik baju kemeja n beg baru sampai. aku beli secara online ari tu. nanti aku cerita pengalam sikit2 pasal aku kerja kat sini. yang paling tak tahan tu pengalam hari ni aa..okeylah..nanti aku cerita lagi...nak tito...nanti jumpa kat umah ek..papai...

2 140 tukang karut:

deAnza-wAnda said...

sonok nyerrr.... even cuti pon assgmnt ai bsepah

sekamar rindu said...

salam..

selamat bercuti..

Post a Comment